درباره ماهنامه عصر تراکنش

تیم راه پرداخت بعد از ۱۲ سال همکاری با رسانه‌های گوناگون و همکاری رسانه‌ای با تعداد بسیار زیادی از شرکت‌های فناوری ایران و انتشار ویژه‌نامه‌های چاپی تخصصی، تصمیم به انتشار ماهنامه چاپی «عصر تراکنش» گرفت. مخاطب عصر تراکنش مدیران و کارشناسان ارشد فناوری‌های مالی ایران هستند. «عصر تراکنش» نام نشریه الکترونیکی راه پرداخت بود که اولین‌بار در سال ۱۳۹۲ به‌صورت الکترونیکی در وب‌سایت راه پرداخت منتشر شد. هدف از انتشار نسخه چاپی رساندن پیام راه پرداخت به بخشی از مخاطبانی بود که هنوز به رسانه‌های سنتی اعتماد بیشتری دارند. در صورتی که جایگاه رسانه‌های دیجیتال در بین تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران ایرانی بهبود یابد، فرم انتشار ماهنامه عصر تراکنش هم تغییر خواهد کرد. امیدواریم بتوانیم از طریق این رسانه بخش بیشتری از مدیران ایرانی را با روندهای تغییر در جهان امروز آشنا کنیم. کلیدواژه‌های محتوایی عصر تراکنش پنج واژه فناوری، نوآوری، ایده‌ها، تفکر طراحی و کسب‌وکارهاست. فعلا تمرکز این ماهنامه بر بانکداری، پرداخت، بیمه و بورس است و به‌مرور حوزه‌های بیشتری را پوشش خواهد داد.

نشریه و وب‌سایت وایرد یکی از مهم‌ترین الگوهای عصر تراکنش است. راستی هنوز بهترین شماره عصر تراکنش منتشر نشده است.

فرصت‌های همکاری:

اگر پیامی دارید که در زمینه‌های مرتبط با فناوری، نوآوری، ایده‌ها، تفکر طراحی و کسب‌وکارهاست، می‌توانید به عصر تراکنش اعتماد کنید.

اگر کسب‌وکاری دارید و به‌دنبال انتشار آگهی درباره کسب‌وکارتان هستید، می‌توانید به عصر تراکنش اعتماد کنید.